Monday, February 6, 2017

2 Hari Sebelum Hari sukan Raptai Pebarisan

Assalamualaikum, apa khabar semua, ari ni nk tulis pasal 2 hari sebelum hari kejadian iaitu hari sukan sekolah tahun 2017, setiap tahun pasti perlu di adakan raptai pebarisan bagi melancarkan perjalanan setiap kejohanan.

Sekolah saya telah mengada kan raptai pebarisan pada hari rabu dan khamis 2 hari sebelum hari kejohanan. aku macam biasa la bertugas dalam semua bidang, p/a system aku tgk pebarisan aku, hahha nampak x gila kuasa tu hahaahha. di sini aku serta kan gambar2 semasa raptai.


Ni la Keje aku hahaha menjaga audio system hahaha  lps tu berpanas la pulak





Pasukan Rumah merah tgh bersedia , bepanas la oii


Rumah hijau


Rumah Biru dgn cikgunya yang x nak hitam katanya takot nmpk gelap atas pelamin nnti hahahah


Pemegang bendera





















so untuk menjaga kulit abnag pon duk bwh bumbung dan selfie 1 kali hahahah, Berpanas la kome hahahaahhahah



Maka Berakhirlah raptai haha, aku pon tros la pi gelek line padang hahaha

hitam la lagi huhuh

No comments:

Post a Comment

Followers