Sunday, February 5, 2017

Kehidupan sekrang

Assalamualaikum lama betul aku x update blog ni, igt dah x de heheh. 

Alhamdulillah aku dah tamat belajar di uitm, walaupun ade repeat paper hahah, biase la student mlas nk belajar so repeat la jwb nye, ornng lain bercuti sem kte berhempas pulas blaja hhahah, tu la degil sgt hahaha. 

By the way sekarang aku dah mula kan hidup baru, selepas pelbagai dugaan cabaran dalam kehidupan, dari segi ekonomi, sasiah dan dalam dunia percintaan hahah. 

Sekarang aku dah bekerja sebagai guru di sebuah sekolah swasta di bawah abim atau pon ytp huhu, dah masok setahun lebih aku kerja alhamdulillah rezeki yg di beri amat mengcukupi walaupun orng pasti terkejut klau dgr gaji aku hahahah.

Dah lama x menulis rasa lain plk aku karang panjang2 hahah. Ni belum masok bab2 cinta hahaha, begitu byk dugaan cabaran serta pengalaman yang aku tempuhi hahah. Ok bye see u when i see u

Nanti sambung lagi.

No comments:

Post a Comment

Followers